Babysim och kines fest

Idag fick William dyka på babysimmet :D
Första gången gick bra och han sa inget, log lite, andra gången var han redan trött och blev jätte ledsen stackaren.
Nu sover han på balkongen i vagnen och jag sitter vid datorn.
Igår jobba Jimmy sent så mina snälla föräldrar kom hit och käka middag och tittade på film, jätte mysigt!

På kvällen hade kines grannarna "barn kalas" så det dunka i hela jävla hyreshuset halv elva :@
Barn kalas? Dom dansa fan i BH och killarna i bar överkropp såg vi genom fönstret!! :O, till
Så jag fick nog och ringde Securitas!! Så dom kom och då fick kines f*n kalla fötter! Haha.

Stod några brudar utanför porten och sa hej till alla som gick in och ut ur huset, hahah as packade!!
Dom ba; hej heej HEEJ, till mig och Jimmy flera gånger, till slut sa jag, heeej, vad gör ni. lite retsamt, då sa dom vi förfestar, åå vad roligt svara jag lite mesigt haha hon bah; ee jaaa.

Usch. fjortis!!
Nej nu ska jag gäå och handla frukost strax, vi äter som elefanter här hemma.

BTW, imorgon ska jag laga 3 hål :'(

Kommentarer
Postat av: Göran

Mamma och jag tyckte också det var mysigt, synd att era "störiga" grannar gjorde sitt för att överrösta filmen.

Otroligt att William kunde sova i oljudet.

2010-11-08 @ 20:45:49
URL: http://toernqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0