Idé fattigt!

Det blir inte mycket skrivet här som sakt just nu, usch dumma mig, dumma dumma! Men iallafall, så mycket händer inte men jag kan uppdatera er lite grann om livet iallafall. Alwa är drygt 3,5 månad nu och är en ganska glad och pigg tjej numera. Hon "pratar" mycket, alltså jollrar och tränar just nu på att vända sig från rygg till mage, och kommer väl halvvägs till sidan sen är det stopp, sötnosen. Hon har fått smaka på lite banan och katrinplommon puré men inga stora mängder alls då hon inte är så gammal ännu för smakisar. Hennes utseénde har ändras mycket till mitt säger många, låter roligt men själv har jag svårt se hon är lik mig ännu.

William är färdiginskolad på dagis och börjar första "riktiga" dagen i morgon och det går riktigt bra nu! Alla börjar må bättre från förkylningarna nu då alla i familjen var sjuka inklusive katten, haha.
Min sambo har varit på ett nytt syntest och test för sitt minne. Han får ännu inte köra bil, vilket vi hoppades på, och kanske får bli en ny uppkörning (!) men vi hoppas inte självklart! Det är inget fel på hans minne eller syn, men det hela är så långdraget med läkare och besked från sjukhus osv.

Jag kom på jag inte presenterat mig själv så nära inpå direkt eller lagt upp nån bild ens på vems blogg ni faktiskt läser, så här kommer det!

ENJOY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0