En Vacker Tös!

Varje gång jag ser på min lilla tjej så smälter jag! Aldrig i mitt liv trodde jag att jag skulle få mig en dotter. Nu har jag en och det är världens finaste dotter! Finaste sonen och dottern, det kan inte bli vackrare i våra liv. Att se Alwa utvecklas för varje dag som går, hur hon jollrar och skrattar tex. gör mig alldeles varm. Hur kan man skapa något så litet, fint och perfekt?! Den här världen är inte lätt att leva i för 5 öre, och kunde jag, skulle jag skydda henne från ALLT ont som det innebär att leva. hon är min dotter. En bit av mig och en bit av den jag älskar mest av allt i hela världen. Känner på mig hon kommer växa upp och bli en otroligt vacker tjej! Och hoppas hon har en storebror som kommer skydda henne och ställa upp för henne livet ut, att dom kommer skydda varandra tillsammans.

Barn, ni kan driva mig till vansinne varje dag i princip med era skrik och gråt och bus och kladd. Men jag älskar er! Jag kan inte beskriva nog med ord hur mycket jag tycker om er två. Att det var just er två pappa och jag fick är gudomligt vackert.

Idag är det regn väder. Totalt dyngsura blev vi efter jag hämtat William på dagis, usch! Hösten är inte min favorit månad! Bara mörker och kallt och trist. Nu stannar vi inne hela dagen tråkigt nog och ritar och ger barnen ett kvällsbad ihop, vilket är ju skoj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0