Dagens Sysselsättning.

Barnen sov väldigt länge idag både två efter hämtningen på dagis! William vaknade nyss i stort sett och Alwa sover ännu. Dock sov hon inte alls bra i natt och inte igår natt heller. Vaknade varannan timma och gnällde och var ledsen och snorig och täppt i sin näsa, stackars liten! Så var upp till apoteket idag och köpte en nässug och ser om det blir nån förbättring.

Idag har jag invigt körkorts böckerna dessutom! Perfekt sysselsättning när barnen sover. Fick 16 av 20 möjliga poäng på ett test på nätet så alldeles fy skam och skit dålig är jag inte! Visserligen tog det 2 gånger innan jag fick till det, men ändå haha.
Nästa sommar ska det börjas på allvar med körkortet, bara jag fixar till ett sommarjobb! Men som sakt, nu har jag börjat och det känns så jävla bra.

Snart vankas det hemmagjord pizza hos oss till middag och lek och bad för barnen senare ikväll. I morgon kanske det vankas Leo´s lekland och i helgen kanske sälja av lite grejer på loppis, vilket är väldigt välbehövligt hos oss just nu.

Jaja, nu ska jag underhålla en uttråkad William innan jag börjar med pizzabaket! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0