Dagens Fråga.

Fick en fråga angående om hur många barn jag vill ha. Tror jag besvarat det tidigare i bloggen men jag kan svara igen.

Jag och Jimmy är ganska eniga om att vi vill ha ett barn till nu efter Alwa faktiskt! MEN, vi vill inte ha det förrns om ett par år så jag hunnit jobba lite innan och barnen blivit lite större och kan "klara sig själva". Kan säga om ungefär 3 år vill jag ha mitt 3e barn men vi får se hur situationen ser ut då om vi jobbar båda två och känner vi orkar en till så är jag absolut med på att få en till gose bebis! Det känns som man aldrig kan få nog av barn. Eller, jag vill aldrig bli en familjen Annorlunda, men 3 det låter bra! Under tiden har man något att se fram emot om några år och man får möjligheten följa utvecklingen av barnen man redan har och se dom växa upp.
Men ja, jag vill gärna ha ett 3e barn i framtiden! :)

Hur tänker ni andra om detta? Hur många barn vill ni ha? Och är ni sams med er partner om det?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill bara ha två barn, jag tycker att det räcker , har typ alltid bara velat ha två. Men min sambo han vill ha fyra barn !!! : O , så vi kopremisar eller vad det nu heter så det kommer troligen bli tre, men man vet aldrig det kanske stannar på två : ) vi får se hur det känns då .

Men just nu är det planerat att det ska bli tre : )

Svar: Ja 2 känner man räcker för ett tag framöver kan jag ju säga haha :) Men 3 låter lagom. 4 skulle jag nog aldrig klara av ;)
Johanna Törnqvist

2012-10-08 @ 08:31:52
URL: http://emelieduvefjord.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0