Tvättar, Möblerar om och Städar!

Vad är det med kvinnor när dom är höggravida?! Haha, jag blir tokig snart på mig själv hur bra man faktiskt kan må av att ha ett begär att boa lite när man ska få en bebis inom bara några få veckor!
Tvättar just nu massor av tvätt i tvättstugan, har möblerat om i Williams rum totalt och blev ändå rätt nöjd med resultatet och nu har jag planer på att dammsuga resten av lägenheten och skura golven och ta disken OCH dessutom laga middag till mig snart! Japp, ni får precis som jag, skratta om ni vill för det gör jag själv just nu åt att helt plötsligt ska jag göra allt och lite till bara för jag har lång tråkigt.

Dags att skrida till verket nu då kanske så man kan sova gott och i relativt god tid ikväll till en bra film! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0