Träff Med Överläkaren.

Ännu inget satt datum för snittet! Miss från läkarnas sida att ens inte satt mig på väntelistan för planerade snitt tydligen. Börjar bli bråttom nu, men den ansvarige läkaren ringer på fredag då hon är tillbaka på jobbet och meddelar exakt datum till mig. Men en sak är säker, det är bara 1-2 veckor kvar. Snittet läggs hur som, antingen nästa helg eller helgen effter det troligtvis!

Nu längtar jag!!

Var hos barnmorskan igår igen, och mitt blodtryck har återigen dragit iväg. 144/90, inte okej. Dock ingen farlig  dos äggvita i urinen. Men ska följa upp med nytt blodtryck nästa vecka. Lillan har äntligen fixerat sig som jag fattade det som nu! Tyckte jag kände av det i helgen att hon borrade ner sitt lilla huvud där nämligen. HbA1c har sjunkit igen till 51, vilket var super bra! Blodsocker lite för bra på 3,2.
Hoppas detta var sista, om inte annat, näst sista gången jag gick på kontroll hos barnmorskan! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ååhhh det måsta vaa så roligt att bli mamma igen : D

2012-05-16 @ 23:20:07
URL: http://emelieduvefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0