Tack Till Er!

Ville slänga upp ett stort tack till människor som stöttade mig på alla sätt angående gårdagen, ni är guldvärda! Just nu behöver jag vila upp mig själv och ta hand om min familj och inte tänka på annat en lång tid framöver känner jag. Det är tråkigt, men lägger nog hela relationen på hyllan tills det kanske bättrat sig.

Så kan det vara ...

Idag
har vi varit på Williams första utvecklings samtal på dagis! Allt var jätte bra med både honom och hans utveckling tyckte pedagogen och det är ju alltid roligt att höra så klart. Han ska bland annat hjälpa andra barn vid matbordet när dom tappar saker eller smutsar ner sig ska han torka med papper och påpeka dom andra barnen att inte använda fingrarna i maten utan gaffeln *fniss*. Han tycker om att leka ute numera och har även börjat prata mycket nu vilket vi märkt tydligt även här hemma! Han äter nästan alltid 2 portioner mat varje dag och somnar bra nu i vagnen. Härligt att höra att han trivs verkligen och att han är så pass duktig tycker dom och gärna ska leka med lite pillriga saker och är väldigt koncentrerad. 

Usch, nu är jag trött! Sov ur uselt inatt med lätt tryckande huvudvärk dessutom och William vaknade och gallskrek miitt i natten så han var tvungen sova i vår säng, vilket resulterade i att jag fick emigrera till soffan och sova där dom timmar jag lyckades sova. Känner mig alltid så varm om fötter och händer och måste vända på mig X-antal gånger varje natt och vaknar av drömmar och tankar osv. jag blir till och med klar pigg på nätterna numera vilket straffar sig på dagarna såklart. 

Men nu vankas det lasagne middag som jag tänkte börja med nu innan mannen kommer hem från jobbet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0