Iväg Till Förlossningen.

Nu har jag ledsnat! Igår skulle jag få det här samtalet från överläkaren angående en operations tid för kejsarsnittet, men inte kom det något samtal under hela dagen som utlovat!! Imorse fick jag nästan dom här omgångarna som nästan liknar läckande fostervatten igen flera gånger och även molande värk i ljumskarna och i ryggen vissa stunder. Jag är total rädd att hon ska komma ut innan jag fått den här förbaskade tiden för snittet!

Nu
har jag ringt förlossningen och ska få komma in på kontroll iallafall och kunna diskutera detta visare om snitt förhoppningsvis, för nu är jag less på att vara gravid och inte ens kunna få en bestämd tid för mitt planerade kejsarsnitt som lovat! Ett samtal ska väl inte vara så svårt att förmedla en höggravid kvinna som utlovat och som bör snittas inom en snar framtid som överläkaren själv sa när vi träffade henne i onsdags. Det börjar bli bråttom nu för mig rent ut sakt och det är ont om tider för operationer dessutom som grädde på moset! 
Jag såg verkligen fram emot det där samtalet igår som skulle göra allt lättare för mig i min planering med William osv. och jag låg till och med sömnlös så gott som natten till igår för jag väntade på detta samtal...tråkigt att man ska behöva bli besviken och istället stressad och tänka att "Nej, nu kommer hon fasiken snart!"

Vi får se vad dom säger på förlossningen nu helt enkelt och hoppas dom kan hjälpa oss antingen med en tid eller att det rent ut sakt redan startat av sig själv så vi kan lägga snittet under dessa dagar. Tur att Williams farmor och farfar är här just nu och kan passa honom medans vi åker in!

Kom ut nu bebis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0