Inte Mycket Klokare!

Idag har ännu inget brev kommit om datum för mitt snitt tyvärr. Blev grymt besviken när endast reklam kom in genom dörren i morse! Blodtrycket hos barnmorskan var godkänd idag, men fortfarande förhöjt och 2+ i äggvita i urinen fortfarande. Hon såg även jag samlat på mig vätska nu ordentligt i fötter, händer och lite i ansiktet. Men inte lika mycket som med William dock.
På tillväxt ultraljudet såg det bra ut ändå, jag var nöjd! Hon var fortfarande "tjock" om magen endast men lårben och huvudstorlek stämde bra med en "normal stor" bebis fortfarande. Hon var frisk och pigg och vikten låg idag på ungefär 3500 gram, vilket är godkänt enligt mig! Ska inte komma över 4 kg med denna tös iallafall har vi bestämt. Men som sakt, läkaren där kunde heller inte svara på NÄR snittet skulle läggas utan bara se ett brev skickats till mig. Jaja, jag väntar väl då. 
Men hon sa iallafall 7-10 dagar innan BF skulle det komma att läggas enligt henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0