Ingen Bebis!

Fick som sakt komma in på förlossningen igår för kontroll. Fick lämna urinprov, få blodtrycket mätt och ligga med CTG kurvan i drygt 30 minuter och mäta mina sammandragningar och bebis hjärtljud. Hade blodtryck på runt 170/90 fortfarande dock och 2+ i äggvita vilket inte är så bra men ska följa upp detta i morgon på MVC igen och gå på ett till tillväxt ultraljud. Men iallafall, sen kände hon hur bebisen låg och om jag läckte fostervatten just då och kände om jag hade öppnat mig något. Men livmodertappen var stängd och inget vatten kom! Suck.
Men hon fick iväg iallafall och pratade med läkaren om det där med min operations tid om jag fått någon och varför dom inte ringt mig! Men dom hade tydligen fixat en tid åt mig samma dag jag träffade överläkaren men inte ringt mig av någon anledning som som sa men dom hade skickat hem ett brev med information om datum och tid som jag hoppas kommer på måndag i brevlådan!!

vi fick åka hem efter en timma på förlossningen, tom hänta och inte så mycket information rikare, men men.
I natt hade jag hemska förvärkar och sammandragningar från helvetet verkligen!! Trodde jag skulle börja grina där för en stund, men jag bet ihop och värmde värmedynan i micron och efter en timma så la sig den molande värken äntligen och jag fick somna om till slut! Trots detta, så är min tapp opåverkad fast det gör satans ont viissa stunder, skumt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0