Förvärkar!

Igår gick jag in i V.36 (35+0) och idag morse har jag känt på att dom sista veckorna nu är här! Förvärkar och dom var inte sköna alls. Mens liknande smärta längst ner i magen och hela magen blir hård som en fotboll flera gånger i timman. Trodde att nu är det verkligen på gång där ett tag, men det lugnade ner sig dessvärre efter nån timma så jag vågar inte tro det blir någon bebis inom dom närmaste 3 veckorna iallafall.
Hoppas kan man ju alltid få göra, men hon har nog inga planer på att komma ut alldeles i förtid verkar det som. Typiskt, just när mamma och pappa satt upp det sista inför din hemkomst, vilket var vaggan i sovrummet och dessutom har jag packat BB väskan idag för att vara väl förberedd. 
Jaja, jag antar det bara är att stå ut några veckor till och att nästa onsdag, förhoppningsvis, får vi ett datum för mitt snitt!
Just nu gör mina skinkor så ont att jag inte kan sitta eller ligga och den stora magen blir mer och mer jobbig att bära runt på. Kom igen nu lillan, kan inte vattnet bara få komma ut här och nu i sängen i detta ögonblick?!

En stor och rund bebis mage idag (V.35+1)


Ska strax göra ett försök att klä på mig och fixa till mig någorlunda då William ska hämtas på dagis vid 2 tiden och vi sen ska iväg vidare direkt till sjukhuset för ögonbotten fotografering igen för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0