Finaste 2 åringen!

Nu är våran kille 2 hela år från och med igår på självaste Valborg!!
Han firades här hemma av mormor, morfar och senare även farmor och farfar, farbror och hans flickvän och Jimmys mormor. Han fick sitt älskade kök av oss med tillbehör och lite annat smått och gott så som målarbok, pennor, fräck pyjamas och en tågbana i trä ovh doktorväska.
Blev en väldigt lyckad dag för honom med mycket skratt och godsaker och senare på kvällen gick vi ut för att titta på Maj brasa och lasershow här i Torshälla, och trots William var trött vägrade han somna under den tiden och slocknade väldigt glad och övertrött här hemma vid 23 slaget, hör och häpna! Så sent har han inte lagt sig sen han var liten bebis. Så det resulterade i att hela familjen sov fram till 9 i morse och även det var många många månader sen. :)
Kanske ska tillägga, att vi fick "nya" stolar och köksbord från mina föräldrar igår! Så om möblering i köket blev det och nu är det mycket större än innan.

Idag
har vi hunnit ta drygt 2 timmars tur till lekparken och fikat där och lekt med William i hans nya kök så han gärna bjuder på mat och dryck min stora sötnos! ;)
Snart vankas det korv stroganoff till middag för våran del och William sover en väldigt sen middags lur!

I morgon är det dags för pappa Jimmy att jobba igen och vi ska dessutom till sjukhuset för jag ska kontrollera mitt blodtryck hos barnmorskan igen så det inte är för högt fortfarande och sedan även ett till tillväxt ultraljud, håller tummarna för att det ser bättre ut denna gång!

:)

:)

Tänk vad stor min pojke redan blivit! 2 år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0