Den Berömda BB-väskan.

Dags

att börja packa BB-väskan nu känner jag så vi är redo i och med det kan vara dags när som helst att åka in!
Sist, så packade vi knappt något alls med oss. Bebisens kläder, lite mjukiskläder, MVC journalerna och sen åkte vi i princip utan en aning vad man behöver när man ligger på ett sjukhus nästan en vecka.
Denna gång ska jag packa med mig;

* Kläder till bebis

* Egna mjukiskläder och sköna trosor!

* MVC journalerna

* Godis och onyttheter och matpengar och matlåda till Jimmy

* Toalett artiklar så som deo, schampoo, duschtvål, bodylotion t ex.

Datorn, så vi kan titta på filmer

* Amningsinlägg och mängder av BH:ar

* Vetekudden, för eftervärkarna och det onda efter snittsåret

Är det här jag kan komma på just nu och så självklart kameran och mobilen ska ju vara med! Tycker det är så svårt att packa. Sist fick vi åka hem flera gånger för att hämta nya kläder eller saker vi kom på vi behövde.
Nu är jag redo för Alwas ankomst, bara tjejen vill titta ut någon gång av sig själv skulle jag bli överlycklig. Varje gång jag känner av förvärkarna och får lite ond "mensvärk" tror jag verkligen att nu kommer hon. Men tji får jag varje gång av henne! Hon bara lurar sin otåliga mamma. Dock tvekar jag inte på att hon kommer vilja titta ut snart dock, inom närmaste veckan är inte helt omöjligt med tanke på hur mina förvärkar och sammandragningar har ändrat karaktär nu mera.

Vad tror ni, när vill lillan titta ut tror ni? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0