Välkommen Syskonvagn!

I går kväll far vi iväg till Skogstorp hela familjen och skulle kika på en fin syskonvagn jag hittat samma dag på Blocket. En Emmaljunga lite äldre modell, men jäkligt fräsch och snygg!! Dock total punka på ett hjul, men det lagas lätt. Så den skulle säljas för 900 men säljaren gav själv ett pris på 800. What?!
Inget mig emot, men jag hade gärna kunnat lägga 900 också för den vagnen och det skicket!
Så på tisdag ska vi hämta den då pengar kommer in på kontot.
Skönt att äntligen ha fixat vagnen nu och en massa kläder inför lillans ankomst.
Nu är det bara vaggan som ska monteras upp i sovrummet, men inte på någon månad kanske.
Annars är vagn, massor av kläder (både nya och gamla från William), bilbarnstolen William hade fixat och klart. Det är ju det viktigaste just nu som sakt.

Nu ska jag klä på mig och William ytterkläder för vi ska gå iväg till Öppna förskolan och se vad som finns att göra där idag och så behövs en energisk och pigg kille aktiveras som just nu hoppar sönder sofforna och sliter ner gardinerna här hemma. Dessutom, har han lyckats hitta lite Polly godis och satt på köksbordet och smaskade i sig för fullt ... tror inte det behövs lördags godis denna vecka iallafall.

Ha en underbar helg läsare! :)



Nu är lillasyster 27+4 dagar gammal! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj vilken stor mage du har : D

När jag ser din mage saknar jag min. På tidig har det redan gått två månader sen min lilla kille kom ut i världen . Tiden går snabbt. Och när folk sa det förut trodde jag inte riktigt på det . Hehe .

2012-03-16 @ 11:06:03
URL: http://emelieduvefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0