Problem!

Vi har haft problem med våran "kära" dusch nu sen vi flyttade in! I början var det luft i vattentrycket och hela munstycket vibrerade hela tiden, skit irriterande. NU, så kommer det ibland inget vatten helt plötsligt om man står och duschar och har tvålat in sig, eller så är strålen jätte jätte svag, men fullt normalt i kokhett läge! Och vem vill skålla sig i duschen?!
Plus det låter som en stor båt kommer tutandes i rummet. Det skriker och tjuter så man får ont i huvudet varje gång, genom hela duschningen...
Så nu har fastighets skötaren lovat att fixa detta idag. Vi får se, han är en jäkel på att glömma saker vi ber om att få fixat kan jag säga iallafall.

Idag har jag varit hurtig minsann! Jag har dammsugit, diskat upp all disk (och det är mycket vill jag lova), lagat lunch till William, vikt den torra tvätten och strax ska jag ge mig på att tvätta fönstrena såhär inför våren faktiskt! :)
Dom är ju allt annat än rena när man har en 2 åring som kladdar allt möjligt härligt på varje fönster. 
En promenad under dagen ska också hinnas med såklart. Mina sammandragningar kommer älska det här ikväll känner jag på mig. Varför ska jag alltid ta på mig så mycket ansvar för och inte kan låta något vara? 

Förresten, skatte beskedet kom för oss båda idag, jag får tillbaka lite drygt två och fem och det är helt okej ändå! Så lagom till föräldrapenningen börjar sen igen för mig, så går jag plus dessa pengar, inte illa! ;)

Nää dags att göra nytta nu medan huliganen sover! Ha en underbar helg läsare.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0