Öppna Förskolan.

Idag när jag skulle tvätta i tvättstugan så blev det mer eller mindre blött kan man säga! :)
Det var stopp i ledningarna så vattnet rann ut på hela golvet så jag fick en chock när jag fick bada igenom rummet i foppa tofflor!
Så bara ringa fastighets skötaren som tog hit en sanerings firma för att spola rent rören. Vilken soppa, men nu funkar det iallafall.

Passade på att besöka den Öppna förskolan här i Torshälla idag också med William nu när han inte är varje dag på dagis. Det var trevligt! Dock inte många föräldrar och barn där idag och dom som var där var väldigt små bebisar och en större tjej på 4 år säkert. Men vi sjöng sånger vi sjungit på Öppna förskolan i Skiftinge, där vi gick när vi bodde i Nyfors, och la pärlor på pärlplatta, byggde med lego och fikade. Ska gå dit varje dag har jag bestämt då han inte går på dagis för han gillar leka med andra barn även om han inte alls vet var gränsen går ibland och han ska dra dom mindre i håret och pilla i ansiktet på dom...
Snabbt går det också att gå dit ifrån oss, högst 15 minuter!
Så när vi kom hem vid halv ett så var det lunch på en gång vilket blev blodpudding och sen bums i säng för Williams middags lur. Så nu sover han senare än vanligt men det får bli så ibland. :)

söndag fyller pappa Jimmy 23 år också! Så ska få lite folk hit på fika då. Det är väl helgens planer i det stora hela.
Hoppas ni får en bra helg läsare!

Här kommer lite gamla bilder från Öppna Förskolan i Skiftinge förra året, exakt ett år sedan såg jag nu!! :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0