Måndag Och Ny Vecka.

Ny vecka och nya mål och ärenden som sakt!
Den här veckan bjuder på Öppna förskolan alla dagar förutom tisdag och torsdag då William har dagis.
Arbetsförmedlings möte på onsdag om vad UGA innebär som jag är behörig till numera. 
Annars, inget inplanerat förutom gamla vanliga. Promenera till lekparker, tvätta, diska städa ja allt det där inte lika roliga :)
Nästa måndag är det dags för tillväxt ultraljud på lill-tjejen och MVC på samma dag, spännande!

Har inget vettigt att skriva just idag, det är för fint väder för det. Jag menar, 20 grader i solen (!) våren tog ett jätte skutt framåt helt plötsligt och jag älskar´t! 
Ska nog ut och plantera lite på balkongen medans William fortfarande sover på balkongen i vagnen sin! 

Ut och njut och passa på av sommarvärmen mina kära läsare! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0