Lill-tjejen Har Fått Sitt Namn!

Våran lilla tjej har äntligen fått sitt namn nu! Eller, vi har kommit fram till ett namn som passar oss båda två nu.

Nu är det "bara" 82 dagar kvar tills Alva Kristina Törnqvist kommer till världen! :)
Jag vet inte varför, men jag tycker det är bättre att namn ge bebisen redan i magen på något vis, så den inte föds namnlös stackaren. På så vis får hon ju redan en identitet därinne och inte bara får heta bebis eller lill-tjejen.
 


Nu ska jag och William göra oss klara för att gå iväg till Öppna förskolan och leka och pyssla lite!


Kommentarer
Postat av: emelie

Alva var ett jätte fint namn :)

2012-03-21 @ 18:54:33
URL: http://emelieduvefjord.blogg.se/
Postat av: EmelEr

Jag har aldrig använt p-stav. Men jag valde det för att den håller i tre år. Sen så vill jag inte ha p piller för jag vill inte glömma eller att det ska bli sämre verkan för magsjuka eller så. Sen har jag testat massa annat som plåster och p ring men dom var bara jobbiga och irriterande och kändes hela tiden. Plus att sån dära spiral vill jag inte ha för jag tycker inte om när folk " gräver " och sånt där nere på mig. Tycker det är jätte jobbigt. Så tänkte testa staven.



Jag använde ju emla

2012-03-22 @ 18:27:56
URL: http://emelieduvefjord.blogg.se/
Postat av: EmelEr

Åhhh jävla telefon!! Råka skicka innan jag skrivit klart!!

Men iallafall jag använde ju emla, bedövningskräm. Men det gjorde ganska ont iallafall för det är tydligen en rätt stor nål som

Man sticker in i armen. Men det går rätt snabbt och när det väl är klart så gör det inte ont , bara lite öm. Men som i stort sätt all smärta gÅr över efter ett tag :) jag tycker att det är värt det eftersom man inte behöver tänka på att ta massa piller och sÅnt :)

2012-03-22 @ 18:30:34
URL: http://emelieduvefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0