I morgon är det fredag!

Som sakt, redan fredag i morgon! Veckorna går så fort.
Just nu så håller jag på med tvätt nere i tvättstugan och lägger upp lite annonser på Tradera över kläder som William vuxit ur som jag ska sälja iväg tänkte jag.
William är på dagis och jag ska ta bussen och hämta honom vid 2 snåret.
Andra planer för dagen är inte roligare än så att gå ut på en promenad senare, diska upp all jäkla disk som har en tendens att bilda nya högar hela tiden, tråkigt nog, och slänga ihop en middag med pasta och skinksås som står på listan för mat idag.
Japp, vi kör med matlista här hemma numera. Jätte smidigt faktiskt! Man handlar allt som behövs en vecka framåt i matväg på måndagarna och på så vis slippa småhandla och lägga ut alltför mycket pengar.
Det svåra är bara komma på något som alla i vår familj gillar. Och främst William då han är ganska kräsen av sig.

Nej, jag måste duscha strax också och göra lunch och allt det där innan dagis avfärden!

Förresten, jag känner mig så glömsk! Den 26 Februari i år var det ju 1 år sen vi förlovade oss, gah typsikt mig att glömma en sådan sak! :(

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0