En Kväll Med Lera Lek.

Efter storhandlingen och att springa på stan i 2 timmar som höggravid, så satte hela familjen sig ner och lekte lite med leklera jag var inne och köpte på Åhléns under dagen. Något måste jag ju aktivera min spralliga son med dom dagar han inte går på dagis eller Öppna förskolan. William fattade otroligt nog grejen direkt och var väldigt koncentrerad under en halvtimma eller så ändå. Sen tröttna han och kasta allting på golvet men ändå, han gillade det och det är ju huvudsaken.
Var inne på billiga godisaffären dessutom och köpte massa gott hem som jag verkligen inte borde!! Men ibland får man unna sig gott också :)

Ska göra klart William för nattningen nu med pyjamas och välling och allt vad det nu innebär och sen mysa lite med fästmannen framför Tvn när barnet lagt sig för att sova!


Om 2 veckor är jag inne på V.31 igen. Såhär rund och fin var jag med William för 2 år sedan

magen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0