Bebis Magen V.30+0





Det märks att lillan väger runt 1,5 kg nu! Min rygg värker och det är jobbigt att sova på nätterna. Sendrag i vaderna har jag också fått och en kula som ser ut att höra till nån i 40:e veckan, haha.
Håll ut! Det är ju max 10 veckor kvar nu, hoppas dock på 8-9. Men jag har ju bara gått upp 7 kilo under hela graviditeten ännu vilket jag inte anser är så mycket. Gick upp över 20 kilo med William.

När tror ni att lillan tänker titta ut? Själv gissar jag på mellan 28-30 Maj.

Kommentarer
Postat av: EmelEr

Åhhh vilken mysmage ! Jag saknar min när jag ser din. Så himmla mysigt att känna sin bebis där inne varje dag :)



Jag tror att din bebis kommer om ca 8 veckor :)

2012-03-27 @ 14:27:03
URL: http://emelieduvefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0