Grattis På Mig!

Idag är ingen vanlig dag för det är min 21 års dag hurra hurra hurra!

Dagarna flyter på, Alwa väger numera 5550 gram och är 58 cm lång bara 4 veckor gammal! Inte klokt vad stor hon är. Undrar om hon blir större än sin storebror? Hon har dock väldigt ont i magen ofta och skriker och skriker stackaren. Så inte blir det mycket sömn eller egen tid just nu för mig vilket så klart är krävande. Lägger man ner henne efter hon ammat klart vaknar hon direkt och skriker. Så ja, jag är inte pigg alls för 5 öre just nu på min födelsedag.
Nu ska jag sticka iväg till affären för inhandling av jordgubbar och lite annat smått och gott inför fikat med mina föräldrar som kommer hit idag.
 
Annars för övrigt förutom vi fått Alwa och varit med om hjärnblödning, så har vi också köpt vår första egna bil för nån månad sen. Så som sakt, mycket har hänt sen jag bloggade sist innan vi fick Alwa bland annat!
 
Men som sakt, hurra hurra för mig idag! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis grattis på din stora dag :) hoppas den har vart bra ! Jag skickar lite mera styrkekramar härifrån !!!

Svar: Tack så mycket! :) Kram tillbaka!
Johanna Törnqvist

2012-06-28 @ 21:08:38
URL: http://Emelieduvefjord.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0