Trött Morsa!

En trött mamma sitter här! Alwa var vaken hela natten igår och hela dagen igår, och somnade inatt vid 00. Sov i och för sig till halv sex i morse och somnade om till 08 sen, men ändå. Shit vad trött man blir av konstant bebis skrik. Stackaren har så lätt för att få magknip som sakt. Trots vi kör med både Sempers magdroppar och Minifom, dock är inget av det bevisat för att ha någon effekt på magknip, men önska kan man ju få göra! William hade också mycket magknip några månader så vi är väl rätt vana ändå :)
Idag är barnens morfar här hos oss och hjälper oss och avlastar lite, tack snälla moffar!

Jag ska även göra en spontan grej idag när moffar och William kommer tillbaka från promenaden dom är på just nu. Jag ska söka upp en frisör salong och klippa av mig håret! Eller ja, klippa håret iallafall en bra bit tror jag. Få bort det slitna ovårdade mamma håret och slippa ta hand om det så mycket nu när jag inte har tiden till det. Hoppas det finns drop-in tid nu bara!! Kanske även färgar det tror jag under dagen, weei.
Har ni andra mammor tänkt på att när man uppskattar att bara få gå till affären t ex. själv, då är man verkligen låst vi sina barn, haha. Jag upptäckte det häromdagen att det var guld att få 10 min för sig själv till konsum, sjukt! Så att få gå till frissan idag och förhoppningsvis få bli klippt, är helt sjukt lyxigt i min vardag just nu :)

Jag återkommer med resultat senare, förhoppningsvis ikväll så stay tuned friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0