Hon Ler!

Alwa har börjat med svarsleénden nu. Så otroligt kul när hon söker ögonkontakt och sen skiner upp och visar sina små skrattgropar! Hon är väldigt pigg i blicken när hon väl är på det humöret och sitter och lyssnar länge och ler. Jollret har kommit igång lite smått nån gång då och då och hon har rullat från ryggen till sidan en gång hittills. Framstegen kommer i väldig fart just nu och det är så himla kul!

Idag är det BVC dags igen, och jag gissar hon ligger precis på 6000 gram och kanske 60 cm lång. Enligt våran våg vägde hon 6 kg så vi får se!

Annars, så har jag diskat och städat vilket var ett tag sen. Ja iallafall städandet. Tänkte plocka ur kläder som är för små för båda barnen senare och göra plats för dom nya jag köpt. William fick en tröja med motorcykel motiv igår och den gick hem ska jag säga direkt! Han älskar motorcyklar, bussar, bilar och lastbilar. Allt som har motor helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0