Bebisar Växer Fort, För Fort!

Alwa har minst 62 i storlek och är knappt 1 ½ månad! Hon kan ha 68 utan problem och jag menar, det är ju till för 4-6 månaders om jag inte minns fel?! Stor tjej, kräver större kläder och alltså mer pengar drar iväg för mamma :)
Ska in en sväng till Tuna Park strax för inhandling av nya kläder till skruttan. Passar på unna mig själv en ny ammnings BH dessutom tror jag. Dom är sköna plus jäkligt bekväma när man ammar så dom är väl värda pengarna och jag äger bara en enda så det blir lätt smutsig med bröstmjölk, inte trevligt! ;)

Nu sover lillan och har gjort det några timmar. Skönt när magen är i snällt tillstånd och tillåter henne sova ut! Har köpt nya magdroppar istället för Minifom köpte jag svin dyra droppar från Semper för 172 kronor och hoppas dom funkar bättre för henne!

Fredag idag som sakt, jag håller inte koll längre kan jag lova på dagarna. Alla är likadana ändå nu för tiden för oss så jag skiter i vilken dag det faktiskt är. Pappa är här och är ute och går med sin hund just nu med William och Jimmy som sällskap, trevligt.
Senare kommer Williams farmor och farfar och hälsar på och handlar åt oss då Jimmy inte får köra bil på 3 månader nu som sakt så blir man lite beroende av andra som har bil och kan storhandla åt en. Förresten, har mina planer på ta körkort snart faktiskt, ett måste när man har barn tycker jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0