Vilken Dag...

Idag var William tillbaka på dagis igen som vanligt. Hem, kom en trött, grinig och skrikande son...
Ingenting passade honom alls idag!
Han har skrikit sig igenom dagen idag för allt. Saker han inte får göra, eller när han inte ville ha mat, han ville inte byta blöjan osv.
Så det resulterade i att han somnade innan klockan 7 nu på kvällen.
Han är dålig på sova nu för tiden verkligen.. jag menar, han vaknar numera på nätterna och gall skriker verkligen och det tar så lång tid att natta om honom för lämnar man rummet, sätter skriket igång igen.
Och på dagis är han dålig på att sova har vi fått höra. Han skriker hysteriskt, till och med när han får ligga i vagnen inomhus vägrar han sova. Knappt 20 minuter sover han högst där.
Han är lite bortskämd vår son måste jag säga!
Vi läser jämt god natt saga i sängen innan han sover middag och inför natten sen lägger vi oss brevid honom i sängen tills hans somnar. Stort misstag igentligen!

Men vad ska man göra?! Har ni bra tips på nattning som fungerar bra för er som ni skulle vilja dela med er av här?

Förutom
en skrikande och bråkig son idag, så har jag införskaffat mig (ÄNTLIGEN) ett par MAMMA BYXOR från H&M! Nu när varken gylf eller knappar fungerar att knäppa för mig på mina vanliga jeans och gravid leggings är alldeles för tunt att ha på sig dessa dagar, så var dom byxorna absolut värda sina 299 kronor!

Over And Out //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0