Så Roligt!

Vad kul där är att läsa alla stärkande och fina kommentarer ni lämnar här på bloggen!
Men kom gärna med förslag på vad jag skulle kunna skriva om här för er som ni kanske vill veta lite mera om eller så :)

Just nu är William frisk från sin magsjuka, vilket är väldigt skönt! Han får behålla sin mat och han är sitt gamla vanliga busiga jag igen.
Jag har inte så mycket roligt att uppdatetera er om just nu dessa dagar då vi inte gör så mycket här hemma nu när magsjukan har härjat här .
Kan försöka slänga upp lite nya bilder här istället och uppdaterar er när det väl händer något.

Under tiden vill jag ha tips på vad jag ska skriva om! Vad vill ni veta igentligen?


Vecka 20+5 numera


Bus i lekparken


Williams alldeles egna trehjuling!


En stor kille! Vart har dom här snart 2 åren tagit vägen?!
Kan ni se likheter kanske? ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej :)

Du kan ge massa tips på saker den första tiden bebisen är här :) jag har redan fått min bebis som vi alla trodde va en liten flicka men det visade sig att det var en pojke :) 6 veckor förtidigt kom han.



Tipsa om lite smått och gott, man känner sig lite lost med allt med allt det här nya som kommit in i mitt och min sambos liv : D

2012-01-29 @ 11:50:21
URL: http://emelieduvefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0