Nytt År!

Nytt år, 2012 är här!
Vad händer detta år, jo vi kommer få vårat andra barn, det blir dop och Williams 2 års kalas, min yngsta storasyster ska dessutom ha sitt 3:e barn bara tre veckor ungefär efter oss (!!) och säkert massa massa annat otroligt roliga saker!
Självklart bjöd 2011 på roliga saker också som att William började på dagis, både jag och min sambo fick sommarjobb, jag började plugga igen bland annat, men känner på mig det här året kommer att bli så mycket bättre ändå! :-)

Dessutom, går jag in i vecka 19 idag redan! Sparkarna blir allt starkare och jag känner av lill*n för varje dag som går och det är verkligen en underbar känsla.
Nästa vecka på torsdag är det dags för rutin ultraljudet, och då ska vi även ta reda på könet har vi bestämt oss för!

Jag vet att uppdateringarna inte är det bästa eller några egna bilder just nu, men mamma livet är det full fart på självklart och något annat hinns knappt med. Dagis börjar nästa tisdag igen för William, och vi har förresten sökt till ett dagis som ligger knappt 5 minuter från vår lägenhet nu tills sommaren som vi hoppas han kommer in på! :-)
Blir så mycket mer praktiskt när man är hemma med 2 barn att ha så nära till dagis.

Nej, nu ska vi ut och gå till lekparken tydligen ropas det här hemma! Håll utkik på uppdateringar och kommentera gärna söta ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0