Långa Väntan!

Just nu känns som 133 dagarna som är kvar till förlossningen så otroligt långt borta!
147 dagar av 280 har jag gått igenom hittills.
52 % av graviditeten helt enkelt.
Det är helt sjukt när man sitter och känner knuffarna därinne flera gånger varje dag. Ibland kan jag känna en tydlig skillnad på en armbåde och en fossing till och med!
11:e Juni, du är efterlängtat!!
Om drygt 1 vecka är vi tillbaka för ultraljud och undersökning av hjärtat på bebisen och hoppas då få en 100 % svar om det verkligen bor en liten tjej där i magen...
Det här med namn är så otroligt svårt på tjejer! Vill gärna ha lite ovanligt men ändå ganska kort och fint namn om det nu visar sig vara en tös.
Jag är absolut säker på att William kommer sköta sin roll som storebror helt galant då han är så himla hjälpsam här hemma med i stort sett allt från städning till att plocka upp om han har spillt något på golvet till exempel!
Senast igår, så gick han helt själv och hämtade sin pappa och försökte tala om att det vankades glass till efterätt efter middagen, söt unge!!
Men självklart vill jag vara en bra mamma till båda två sen och kunna ge båda lite av mig själv och inte "glömma" bort William på något sätt. Det är nog min största rädsla just nu! Att han ska känna sig totalt utanför när jag har en annan bebis hängandes i mina armar dagarna ut och in. 
Jag måste komma på en bra lösning på detta dom månader som är kvar nu :)
 
Har ni några bra förslag på tjejnamn så kommentera det då gärna här!



Kanske, lillasyster magen!



VS. Storebror magen!

magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0