Bara Jag Och Magen Ikväll.

Ikväll är det bara magen och jag hemma!
Har laddat upp med två filmer jag ska se i min ensamhet och såklart en god godis skål!
Jimmy och William är på landet i Strängnäs tills imorgon och jag vilar upp mig här hemma.
Väldigt ovant med sådan lång tystnad och ensamhet måste jag säga!
Första gången i mitt liv som jag sover helt ensam i en lägenhet dessutom.
Hmm får bli en uppesittarkväll för mig själv till sent inatt. ;)

Mina föräldrar kom förbi tidigare idag och hade köpt en ny madrass till Williams säng så snälla som dom var! Prutad och klar från 600 till 300 kronor, inte illa! Så tog en liten fika och en lång pratstund med dom vilket är alltid lika uppskattat.
Kul många har hört av sig och skulle vilja ta hand om Tusse under dagen. Hoppas han kommer till rätt hem just nu och man kan bestämma vem som ska få ta hand om honom förhoppningsvis livet ut!

Imorgon blir det kanske (förhoppningsvis) Tuna lekland med William! Det nya leklandet som öppnat i Eskilstuna. Är nog verkligen något för otåliga och lekglada barn som William och hoppas han uppskattar det. 90 kronor i inträde för barn och då får dom leka hur länge som helst på det! Ska verkligen prövas.

Nu ska jag fortsätta titta på The Voice Sverige innan nästa film! Laddar upp två nya bilder dessutom i detta inlägg, så titta och njut!

Tjockis mage, idag V.19+3




 Mammas stora bus frö!
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0