Seriöst!!

En sak jag blir skit irriterad på, är när man lägger ut saker till försäljning på Blocket och får svar. Sen ska dom PRUTA till varje pris! Vi har ju satt ut vår röda sulky (jätte fin trots väl använd och är några år gammal) för 300 spänn endast. Och två har redan svarat, varav båda velat pruta på den!! Helt sinnesjukt, ska folk ha allt gratis idag?!
En ville ge 100 kronor för den bara, men den personen var ju dock inte svensk men ändå!!
Det funkar fan inte så när man säljer grejer.
När man själv köper en vagn tex. inte fan prutar jag då överdrivna hundralappar. Max en hundring, men då ska den vara värd att prutas på i mina ögon.
Nej, ska det prutas i deras ögon, så får denna person vara utan vagn är mitt motto just nu!
Har lagt ut några tusenlappar ändå på dessa 4 vagnar vi har haft till William såhär långt, och nog vill man ha något för dom när dom säljs vidare ändå.

Vad anser ni, är det okej att pruta så pass mycket vad gäller en helt okej barnvagn man köpt för några tusen själv?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0