Onsdag 29/2

I dag har vi varit 2 vändor på sjukhuset. Först skulle jag ju fasta 12 timmar från och med igår kväll för åka in på provtagning inför diabetes läkar besöket som var idag.
Sen lämna 3 rör med blod i morse vid 9, och sen iväg hem igen och vänta på klockan skulle bli 2 och åka iväg till själva läkarbesöket.
Det tog bara några minuter sen var jag klar och vi åkte hem igen och tog en promenad hela familjen, sista dagen vi är tillsammans på ett tag nu ju! Imorgon börjar pappa Jimmy att jobba och jag blir ensam hemma med William i minst tio månader framåt.
Har även lagt upp 2 annonser på Tradera med Williams gamla kläder och självklart fyndat massa kläder själv till både mig och lill-tjejen!
Nu ikväll har jag ringt vårdcentralen om Williams svinkoppor som inte blivit bättre utan han har fått ännu en till tror vi vid örat.. så blir han inte bättre till imorgon ska vi gå dit och han kanske får gå på penicillin.
Ska även snart få hit en tjej som ville titta på vår sitt/ligg vagn om nån timma bara!
ÄNTLIGEN! Efter alla bedragare och lurendrejare vi varit med om hittills kanske någon tar den med sig ikväll. :)

Som sakt, dagen är fullspäckad och jag är förkyld fortfarande och William har svinkoppor och pappa Jimmy börjar jobba i morgon, great :)

Förresten, det blev ingen jobbintervju igår på Mc'Donalds som jag skulle. Jag känner mig inte som rätt person för jobbet just nu, snart höggravid och med foglossningar och krämpor.
Tråkigt, men tänker på min hälsa främst.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0