Ny Vecka!

Nu startar en ny vecka med nya tag! :)
Idag går jag dessutom in i V.25 redan med lill-skruttan!!
Snart närmar det sig, "bara" 111 dagar kvar.
Har ju som sakt vunnit lite drygt 3 plagg nu på Tradera ännu och dom är påväg med posten numera!
Ovant att klicka hem och titta på tjej kläder på något sätt för jag hade aldrig föreställt mig att jag skulle få en dotter konstigt nog! Vi är ju pojkfamiljer både på min sida och Jimmys, men inte klagar jag inte, kommer ju bli mamma åt båda sorterna och finns inget ljuvligare!

I går var vi till Strängnäs i all hast då min pappas bil hade dött påvägen till affären och han ringde och frågade om vi kunde komma och ge en hjälpande hand, vilket vi absolut kunde! Så iväg och hämta William en timma tidigare från dagis och åka iväg! Stannade kvar och åt mat och fikade hos mina föräldrar och passade på att storhandla.

Dagens planer är samma gamla vanliga! Städat lite, diskat den enorma diskhögen och tvättar i tvättstugan just nu. Och såklart ska jag laga middagen senare, korvstroganoff. Mina killars favorit rätt tror jag bestämt!
I morgon väntas dock en tur igen till barnmorskan och ska få börja lyssna på hjärtat och mäta magen för första gången denna graviditet, som jag längtat! :)
Dessutom, ska William till allergi läkaren på återbesök för sina eksem problem och se hur det utvecklat sig. Om han behöver andra krämer eller undvika annan mat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0