Mina Hjärtan!

Jag har allt i mitt liv jag behöver och lite till! Ibland räcker inte mina ord till för att beskriva hur mycket jag älskar er. Idag, snart 4 år står vi här tillsammans med en son och snart en dotter också och förlovade!
Jag har alltid känt sen första dagen vi träffades att du var menad för mig på alla sätt och vis.
Vi har hållit ihop i vått och torrt och torkat varandras tårar, skrattat, bråkat och bara haft det underbart fint och jobbigt, så som ett förhållande ska vara.
Du har gett mig det finaste i hela världen, en perfekt och underbar son på snart 2 år och snart även en liten prinsessa, och båda två har kommit till genom vår kärlek till varandra!
Jag ler alltid en extra gång när jag ser er kramas, leka och pussas och hur mycket kärlek ni ger varandra varje dag du och vår son.
Så mycket vi har upplevt i våra dagar hittills och kommer att få uppleva, för vi har så många underbara år kvar tillsammans hoppas jag verkligen.
Innan du kom in i mit liv hade jag inget hopp alls om kärleken. Det hade försvunnit totalt efter allt jag fått gå igenom fram tills du korsade mina vägar och höll min hand genom allt det svåra.
Utan min familj är jag inte hel.
Jag är inte samma person.
Utan er kan jag inte andas luften jag behöver varje dag och inte det skrattet som fögyller mig med den kärlek jag behöver.
Utan er skulle jag inte vara någonting!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0