Inte Min Dag Idag!

Idag är det inte min dag!
Trots jag har dammsugit, tvättat, matat William och diskat och lagat lunch så är jag så uttråkad!
Varför ska mammor/kvinnor ta på sig att göra allting för ibland?!
Min mage är helt krånglig just idag också. Vet inte om jag behöver gå in på några vidare detaljer om den saken, men vidrigt är det iallafall och jag kan bara hoppas det är stressmage eller laktos mage och inte magsjuka mage jag har!!

Känner mig himla trött och har ingen ork alls. Vill bara gå och lägga mig på soffan med ett täcke och en bra film men icke då...
William är ledig idag från dagis pågrund av personal brist på hans avdelning då många är sjuka tydligen. Men det betyder han får gå torsdag och fredag istället.

Nu ska jag få i mig lite nyponsoppa för min dumma mage och tycka synd om mig själv för en timma eller två! Om det nu hinns med det vill säga med ett yrväder här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0