I Brist På Rubrik.

I dag har jag till min glädje faktiskt vunnit mitt första plagg på Tradera! En jätte fin klänning med matchande tights till för 16 kronor plus 12 kronor i frakt! Man kommer på knep efter ett tag. Att bjuda i sista minuten så ingen annan hinner, haha. Det låter orättvist igentligen, men vadå först till kvarn ändå för att få något man verkligen vill ha.
Lägger upp bilder senare på mina vinster här på bloggen när jag fått som hemskickade! :)

William och Jimmy är på landet i Strängnäs den här dagen och den här trötta och gravida mamman vilar upp sig hemma i ensamheten tills i morgon, skönt för en kvinna med plågor om man får säga så hehe.
Om man ska jämföra denna graviditet med lillasyster och med Williams, så är dom helt olika!
Med William hade jag knappt några symtom alls. Förutom ryggont och trötthet sista veckorna och att jag faktiskt lyckades svimma 2 gånger på grund av järnbristen så mådde jag toppen!
Nu med lill-tjejen så har jag varit illamående, saknat sug efter mat totalt, haft ett sug efter frukt ständigt, foglossningar och halsbränna hittills. Och det är bara början som sakt, är ju just nu i V.23+4 idag.

Lägger upp en magbild från kvällen här i inlägget som avslutning.


V. 23+4
En riktigt låg putmage börjar visa sig, även min navel har ploppat ut ordentligt senaste veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0