Ensam Hemma.

Idag är jag ensam hemma hela långa dagen tills imorgon kväll. Jimmy har tagit med William till landet i Strängnäs. Själv är jag hal kass idag. Huvudvärk och hals ont blandat med ryggvärk och foglossningar. Så jag är inge rolig att umgås med idag tror jag så jag helst vilar på soffan!
Ligger och tittar på Bröllopsduellen på TV just nu och passar på att blogga lite.
På söndag är tanken vi ska iväg till Surahammar och titta på en sykonvagn jag hittat på Blocket idag för dryga 1000 lappen. Får se och hoppas det kanske är något för oss.
Ska även sälja iväg våra andra 2 vagnar.
Så är du intresserad eller känner någon som är intresserad av barnvagnar, så kommentera så skickar jag mer info och bilder på mejlen!

Bebis har varit otroligt aktiv idag efter några dagars vila! Stora knuffar och armbågar lite här och där och hela magen har rört sig vid ett flertal gånger, så otroligt mysigt så jag kan dö!! Vill bara ploppa ut bebben och hålla den i armarna och snosa bebis. Men det får vänta några månader till iallafall tills du är någorlunda färdig gräddad :)

Förresten, är det fler som sover dåligt på nätterna som gravida? Jag vaknar flera gånger, drömmer konstiga drömmar och ibland börjar jag tänka på helt obetydliga saker när jag vaknar (?)
Helt skumt, man vet inte om man ska skratta eller vara förvånad haha.

Bebis magen idag (Vecka 21+3)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är inte ensam om att sova dåligt. Jag sov riktigt dåligt , drömde konstiga saker och hade jätte svårt att somna om. Jag blev jätte irriterad på dagarna för att jag be trött men kunde ändå typ inte sova då. Några säger ju att det är så för att man ska vänja sig att vara vaken mycket sen när bebisen kommit. Fast jag tycker att jag sover bättre och mera nu bär min lilla bebis kommit :)

2012-02-04 @ 18:09:07
URL: http://emelieduvefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0