En Otrolig Lördag!

Dagen började ju bra! Not. Jag har blivit förkyld nu och kan inte alls andas normalt genom näsan varken på nätterna eller dagarna. Mitt huvud är som en grötskål och inatt sov jag som en kratta, bara några timmar.
Tur William sover så bra just nu och inte vaknar en enda gång. Hoppas det håller i sig!
Så skulle vi ha en spekulant här på vår kombivagn. Tror ni hon dök upp? Haha, jag såg inte röken av varken kvinnan eller ens ett telefon samtal eller sms!!
Jag smsade ett antal gånger och frågade hur det skulle bli, men nepp total diss där för tredje gången typ!
Jag hatar såna här människor. Dom bestämmer själva dag och klockslag och skriver dessutom i sms att hon VILL ha vagnen så gärna och så kan hon inte ens höra av sig människan om vart hon är nu när vi är hemma och väntar på henne! Dålig stil, dålig säger jag bara, dålig...

I går var vi iväg till Strängnäs iallafall efter William slutat dagis och firade min pappa som fyllde 63 år igår, GRATTIS ÄLSKADE FAR!
Angående dagis ja, så ska ju Jimmy börja jobba på torsdag som kommer nu och det innebär att William får gå ner till 2 dagar i veckan på dagis. Alltså tisdag och torsdag från 06:30-14:00.
Så Jimmy lämnar på väg till jobbet och jag hämtar hem honom sen. Ber till gudarna att detta ska gå bra nu när jag snart är höggravid och allt och hoppa på dessa bussar fram och tillbaka!

Just nu ligger William i vagnen på balkongen och sover en väääldigt sen powernap! Men är man envis som han, så är man och vägrar sova vid 12 på förmiddagen som han igentligen ska.
Jimmy är ute och jag har precis ätit köttfärsås och makaroner, mums. Laddar upp med onyttigheter till Gladiatorerna och Mello festivalen nu ikväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0