Bye Bye Vagnen!

I dag sålde vi äntligen våran ena salu vagn! Vår röda fina sulky fick sig ett nytt hem tillslut iallafall för sitt rätta pris och inga futtiga 100 kronor inte ;)

Nu inväntar vi på att någon ska nappa på kombivagnen också, sen har vi bara en vagn här hemma för tillfället.

Orkar inte blogga så mycket idag dessvärre. Är helt sänkt. Vet inte vad det är. Huvudvärk, yrsel till 1000 hade jag igår kväll så hela världen snurra och allmänt hängig. Måste nog vara pågrund av järntabletterna eller att bebis växer och tar mera plats nu. Dessutom som pricket över i:et, så sover William otroligt dåligt återigen... vet inte hur många gånger han vaknade inatt och gall skrek flera gånger. Han trivs inte så värst på dagis heller kan man påstå förrutom när han ska gå hem efter lunch, då vill han inte alls gå hem, *suck*.

Usch, Jag är trött och helt utsliten, men det betyder ju inte att jag inte älskar mitt barn för det för det gör jag verkligen! Men ibland har även en mamma rätt att få klaga lite. Speciellt då hon dammsugit, tvättat, lagat maten för dagen och massa annat "onödigt" i min sits. Då får min kropp oftast som alltid betala dyrt för mina egna dumheter haha. Men ibland känner man sig lite hjälplös och känner att allt vilar på ens egna axlar för att få något gjort här. pyret vår <3



Både lill-tjejen och William i profil bilder. Finns några likheter tro? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0