Alla <3 Dag.

Glad alla hjärtans dag idag kära läsare, till att börja med ska jag säga!!

I dag har vi försökt att byta dagisplats till William. För Jimmy har ju äntligen fått jobb nu igår!! Han börjar redan 1 Mars att jobba, vilket betyder det är jag som får ta William till dagis såklart. 33 minuter med bussen 4 gånger om dagen, 2000 kronor i månaden för busskort och dessutom få vänta på bussen hem från dagis och vise versa för att han ska få gå 3 timmar om dagen.
Så jag kommer vara höggravid och kånka på vagnen på bussen tills jag ska föda och dessutom när bebisen kommer, att få ha två barn dit!
Nej tack! Har ju ändå tänkt byta dagis som sakt på grund av olika skäl, men främst för det är en bit nu från Torshälla. Var inga problem när vi bodde i Nyfors.
Så en snäll kvinna från barnomsorgs enheten, skulle hålla utkik efter ledig plats men hon sa det är överfullt på dom flesta ställena här i Torshälla och omplaceringar görs ju i Augusti. Men tänker inte vänta så långt tills dess, aldrig!!
Så hoppas, hoppas.

Idag går jag även in i V.24 redan! Bara 14-16 veckor kvar nu av graviditeten tills vår dotter kommer ut. Allting beror på hur hon växer nu som sakt med min diabetes och om mitt bäckenmått klarar av en vanlig förlossning denna gång. Annars är det bara 14 veckor kvar :)

Hur som, nu sparkar bebis på bra därinne till klassisk musik och jag ska göra lunch för jag är ensam hemma medans mina fina killar är i Strängnäs med bilen som ska lagas.
Vi kom nämligen inte från dagis igår för batteriet dog på bilen *skrattar*
Så ja, skit bil ;-)



Såhär fin blir man av blåbär/banan yoghurt förresten! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0