Back To Life With 2!

Ja. Dagarna går undan som vanligt för våran del. Sommaren också dessutom tråkigt nog. Men på torsdag återgår vi till "vanliga" livet igen. Då är nämligen Jimmys sjukskrivning över. Eller ja, han börjar på halvtid bara alltså några timmar om dagen och sjukskriven resten av tiden. Då får jag klara mig själv och jag har ändå liiite ångest över vara själv med mina egna 2 barn konstigt nog. Har aldrig varit det flera timmar nämligen. Hoppas jag klarar mig!

Dessutom, ska vi på inskolningssamtal nu på fredag klockan 10 på Williams nya dagis som ligger 5 minuter bort från där vi bor, hoppas han kommer trivas där och personalen är okej. Han börjar sin första dag den 20:e augusti.

Så ska Alwa på kontroll på torsdag och gissar på hon ligger på 6,2 kg och 61 cm lång nu faktiskt, men vi får se!
Fredag drar vi ut mot Malmköping och Sagostigen igen och bor på campingen i Malmköping under hela helgen, mysigt!

Så ja, vi lever vidare och tråkigt nog blir det inte så mycket bloggande som jag önskar. Snälla, kom med förslag på vad jag kan blogga om!! :)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej :)
Det är svårt att veta vad man ska blogga om, jag hade planerat att skriva typ varje dag om Robins utveckling och så vidare men ändå när jag sätter mig för att skriva ett inlägg så vet jag i te vad jahaja skriva om. Mina dagar ser nästan lika dana ut, vaknar byter blöja , matar , leker lite, Robin sover, jag städar, han vaknar byter blöja, matar , leker .... Haha så det är svårt att skriva något intressant tycker jag.

Men du kan ju skiva lite om hur det känns att vara två barnsmamma, och din son tycker det är att vara storebror. Typ hur du hade förväntat dig hur det skulle bli med en till bebis i familjen och hur det blev. Kanske lite om hur olika dina barn utvecklas , lixom hur William va i en månad och hur alwa

2012-08-07 @ 23:45:12
URL: http://Emelieduvefjord.vimedbarn.se
Postat av: Anonym

Jag han inte skriva klar innan jag såna skicka , skriver på mobilen...

... Hur alwa är under den månaden och så : ) kanske lite tips om allt och ingenting : D lite mamma knep :)

2012-08-07 @ 23:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0