Skit Väder!!

Vädret idag var ingen succé precis. Jag som brukar promenera till öppna förskolan varannan dag och så snöar det och blåser svin kallt ute! Vi hann inte mer än några meter innan jag insåg att jag aldrig skulle ha tålamodet att gå i det här vädret och dessutom frysa ihjäl, så vi vände och gick in igen och nu sitter jag här med en rastlös son som klättrar på väggarna bokstavligt talat och tycker hans höggravida mamma är det tråkigaste som finns antagligen.. jag blir tokig ibland på ungen som river och gall skriker och gör allt han inte får bara för att reta sin redan trötta och irriterade mamma och idag är just en sådan dag då vi inte ens kan ta oss ut!

Får väl bli någon lek inomhus istället och lite nödvändig städning så vi får någon aktivitet båda två.  Annars så ska vi storhandla när pappa Jimmy slutar jobbet idag, behövs verkligen påfyllning nu!

Ha en bra helg läsare, nu ska jag leka med monstret till son!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0