Läkar Träff.

Idag kom ett brev genom vårat brevinkast om att jag har fått kejsarsnitt beviljat och ska träffa en överläkare den 16 maj för att diskutera ett datum!!
Oj oj oj, nu är det väldigt nära alltihop, jag börjar bli nervös.
Om 5-6 veckor är hon nog här nu, för idag går jag in i vecka 34.

Förutom det, så har jag haft min pappa på besök här idag och fikat och pratat lite vilket alltid är lika trevligt! Gick upp till Coop konsum och blev medlem äntligen dessutom. Har diskat, dammsugit, gått ut med sopor och rensat i dom flesta lådor och skåp och känner mig skit duktig nu! Till middag vankas det fläsk ytterfilé med potatis och sås, mums! Nu sover William dessutom en sen middags vila, men så blir det efter 2 portioner köttfärsås till lunch och sen få glass av morfar dessutom :)

Om exakt en vecka blir William 2 år! Herregud, jag kan inte fatta det ... 2 år och snart storebror dessutom. Så i veckan blir det födelsedags planerande och present inköp till vår fina kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0