Barnmorskan, V.32+0 (Kejsarsnitt)

Denna gång hos barnmorskan var mitt blodtryck lite lätt förhöjt men det ska ändå följas upp om cirka 2 veckor tyckte hon. Blodsocker på 6,2 och inget farligt i urinprovet heller. HBa1C är höjt till 56 dessvärre (53 sist) men det är bara att kämpa på!
Vikten stannade på 66,2 kg, plus nästan 2 kg på en månad. Märkt det, då jag samlat på mig rätt mycket vatten i händer och fötter senaste veckorna. Ryggen värker konstant så jag kan inte gå rakt, utan som en puckelryggad, haha.
Fick dock inte veta vad hjärtljuden eller magmåttet låg på.
Alvis ligger med huvudet nedåt fortfarande som hon gjort bra många veckor nu! Redan i V.20 tror jag hon vände sig med huvudet nedåt. Man brukar ju säga är man omföderska så vänder dom sig mycket senare men hon var tidig vår lilla tjej :)

Annars pratade vi bara om förlossningen och att hon nu ska fråga ifall jag får kejsarsnitt beviljat! Hon ringer på onsdag och berättar vad jag får för svar av doktorerna. I och med att Alva bara ligger efter 0,2 kg från William i den här veckan, så satsar vi på kejsarsnitt igen ser det ut som nu. Lika bra att få ett bestämt datum så vi kan förbereda oss ordentligt denna gång.
Så inom 5-7 veckor, kommer hon att vara här hos oss, oj vad jag längtar! :D
Snart dags att sätta upp vaggan har vi diskuterat om här hemma också. Alla kläder är inhandlade och vagnen så vi är i princip redo för hennes nedkomst nu.

Kom ut nu Alvis, mamma börjar få ont nu :(



Kommentarer
Postat av: ENDENISE - a mama's story

sv: Det är, var mitt sätt att tackla dom. Ibland måste man få skriva av sig och svara på idioternas ord. Men rätt det är det inte, det vet jag. Kram

2012-04-17 @ 17:54:00
URL: http://endenise.se
Postat av: Anonym

vill du ha nya sexiga underkläder? nytt skal till din mobil eller något annat skoj, kika in hos mig ^^, KRAM

http://saandriiiee.blogg.se/category/tavlingar.html

2012-04-17 @ 18:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0