Snart Fredag Igen.

Idag var min "första" skoldag. Iallfall på 2 veckor då all skoltid gått åt till att skola in William på dagis.
Har beställt hem nya böcker nu äntligen så jag kan plugga ordentligt här hemma dom dagar jag pluggar hemifrån.
Ska även försöka söka 2 kurser till, annars måste jag skriva in mig på AFM igen då jag inte har heltids studier just nu, och det vill jag självklart inte igen!
Så på schemat idag står det plugg, plugg och plugg så mycket jag kan iallafall, som nu när lillen sover.
Ska även börjas med rensa ut förrådet och slänga, sälja och ge bort lite saker där till Röda Korset nu när vårat nästa förråd är inte ens hälften så stor som den vi har nu och det är överfullt just nu bara.

Vad mer ska jag berätta för er då, ju vår nya familjemedlem är ju hemma hos oss nu också sen i måndags, lilla Tusse 3 månader, bild på honom slänger jag självklart in i detta inlägg! :)
För övrigt, inget roligt. Bara städ, disk och tvätt nästan varje dag och det är ju inge kul att läsa om varje dag förstås.

<big>Kom gärna med förlslag på vad ni vill läsa. Vad vill ni att jag ska skriva om och vad vill ni veta? :D</big>




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0