Pottan och William.

Jag har funderat ett tag nu på att börja lite smått med potta-träningen med William. Eller toan, vilket som för min del, men så att han lär sig vara blöj fri så småningom nu när han börjat dagis och så. Skulle vara så praktiskt att vänja han av med dessa blöjor som samtidigt kostar lite slantar i månaden!
Ska börja pröva på lite smått under dagen idag och se om han hajjar grejen, ska bli spännande! ;)

Just nu är lill-killen på dagis utan mig och jag sitter hemma och gör dom välbehövliga sysslorna man annars inte har så mycket tid med när en liten plutt röjjer hemmet hela dagarna.

I helgen är det dags för lite kräftskiva om jag förstått det rätt på landet i Strängnäs, trevligt trevligt.
Idag är det ny månad, vilket innebär för oss nya tvätt tider (!!) Oh yes, inte tvättat på säkert 2 veckor så ni förstår hur lycklig man blir av att tvätta upp hela den där högen med äckliga, smutsiga kläder i badrummet.
Jag kommer få lyxigt när vi flyttar till nya lägenheten då vi får tvätta hur mycket och hur många timmar jag vill! :D

Annars, finns väl inget nytt precis att berätta vad jag kommer på, jag ska dock bli bättre på lägga upp nya bilder på Wille mannen under dagen hoppas jag, om annat blir det i morgon kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0