Lite Uppdatering!

Nu var det länge sen jag uppdaterade här på bloggen! Kan ju avslöja mycket har hänt på sistone :) Dagis flyter på väldigt bra för Williams del, jag pluggar och har mycket att göra i skolan så därav alla dåliga uppdateringar.

Men vi har en liten hemlighet jag vill avslöja för er bloggläsare. Vi väntar en liten sommar/försommar bebis tills nästa år nu nämligen äntligen! Slutet på Maj har jag fått det till, men ska på första besöket i morgon till MVC så vi får se då om jag får ett mer exakt datum för förlossning, är mellan V.3-4 nu. Kan inte förstå riktigt ännu att William har blivit så stor och ska bli storebror :D Jag älskar verkligen mitt liv just nu, världens bästa sambo, en underbar son och en till liten underbaring påväg. Har inte mycket mer roligt att skriva just nu än denna fina nyhet, så jag uppdaterar er senare hur graviditeten går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0