Hej Måndag.

var det måndag igen och vanliga rutiner efter helgen.
Jag pluggar hemma idag, har blivit lite små förkyld, från dagis gissar jag.
Men har ändå lyckats handla lite i affären, dammsugit, plockat undan lite och diskat. Har satt på 2 maskiner med tvätt dessutom dagen till ära!
Så ni kanske förstår att William är på dagis just nu från halv åtta i morse till ett i eftermiddag.
Man mår ju bäst när allt är städat och man kan slappna av.
I morgon ska vi hämta hem våran kattunge äntligen! Som hela familjen har längtat, eller iallfall jag och Jimmy men William kommer bli helt till sig vet jag haha ;)
Något namn är inte spikat ännu dock, men det är en hane så kanske Leo eller Sigge lutar det åt just nu.
Han har ett brunt och ett blått öga dessutom, inte alla katter som har, men vissa påstår att den är halv blind då men de vette fan, han är ju lika välkommen ändå :P

Jaja, jag ska fortsätta med mitt pluggande och strax dags för lunch. Inte för jag känner mig hungrig faktiskt jobbigt nog, är nog kanske för förkylningen, men måste iaf peta i mig något!

Några nya charmiga bilder på min älskade slänger jag in nu:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0