Torsdag.

Mina föräldrar var här precis och hälsade på mig och William, jätte roligt, har saknat dom.
Vi gick till Åhlens och fikade lite och dom köpte även söta mockasiner till William :)
Nu är vi hemma igen och bara tar det lugnt.
Fick även gå ner på stan idag och köpa åksjuke tabletter istället då Sea-banden inte alls verkade funka så bra på mig. Men nu har jag tagit en tablett iaf och har samtidigt på mig sea-banden så hoppas på jag får i mig nån mat iallfall och inte blir illamående av bara tanken på mat. Jätte jobbigt för såhär kände jag inte alls med William!
Värst är det på morgonen och innan jag fått i mig någonting, ett litet kex får mig att kväljas till och med ...

Jaja, hoppas detta går över inom närmsta månaden iallfall. Är ju rätt ovanligt med påbörjat illamående såhär "sent" i graviditeten är ändå 9 veckor som jag är beräknad just nu.
Just nu kan jag bara tänka mig att äta typ fil och flingor eller vindruvor och jordgubbar, inget annat! Jo en macka kanske av grovt bröd om jag har tur.
Så länge jag inte kräks är jag nöjd, är så rädd för sån där känsla som känns som man ska spy när som :(

Ska försöka få i mig en tallrik med fil och sen gå och köpa mera frukt tills ikväll så jag överlever! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0